menu

Allegro

Allegro
Cruisemaatschappij Calanda Riverline Cruises
Bouwjaar 1990
Brutoton -
Lengte en breedte 105 meter lang, 10,10 meter breed
Passagiers 146
Bemanning 24
Officiële website Allegro
Plaats recensieBekijk recensies (2)

Algemene waardering

Bekijk beoordelingen
19
Totale gemiddelde

19/100

Service ( 40 )
Eten ( 10 )
Hutten ( 17.5 )
Entertainment ( 10 )
Prijs/kwaliteit ( 17.5 )

Beschrijving

Riviercruiseschip Allegro***+ is geheel gerenoveerd. Het schip heeft hutten met opklapbare bedden. Uiteraard is er een restaurant en een lounge met dansvloer. Er is een solarium, sauna, en een beautysalon aan boord. Op het zonnedek staan ligbedden en stoelen.

Er zijn drie passagiersdekken en een lift.

Boek nu een cruise op dit schip bij:

Nieuwsberichten

Helaas, er is geen nieuws.

Miriam

Foto's

Video's

Allegro

Recensies (2)

Middelkoop
Allegro 14.0
14.0

Om te beginnen deze reis was een fiasco en wel door de volgende punten:

1- hutten zeer gedateerd achterstallig onderhoud badkamer geachte kom op 2017 en dan zo ,n accommodatie. En daarbij hygiëne was ver te zoeken5 dagen wachten met het verschonen van bedden goed vind wij nogal vreemd hoef ik niet te melden aan boord dat is een vereiste dat men uit zich zelf moeten doen.

2- verzorging in het restaurant ontbijt elke dag oud brood elke dag beleg van een gehalte dat alles te wensen over laat geen variatie kwaliteit ver beneden peil. De koffie die werkelijk niet weg te spoelen is
Lunch elke dag oud brood elke dag vragen of ze genoeg broodjes willen bakken voor 100 mensen en dan 6 broodjes neerleggen belachelijk gewoon. Het hoofdgerecht wordt gefabriceerd met overblijfselen van de vorige dagen ( haccp ooit van gehoord misschien) te gek voor woorden.
Diner geprobeerd de eerste 2 dagen daarna elke dag aan de wal lekker gaan eten want deze term is onmogelijk te bezigen aan boord van de Allegro daar u koks in dienst heeft die werkelijk alles verzieken ik kan geen ander woord hiervoor vinden 1 voorbeeld nasi moet u eens proberen dit is rijst met een niet te benoemen saus verre van nasi.
Water verkrijgbaar vergeet het maar men rekent voor een glas water de som van € 2,35 dus niet op tafel een kan met water wat in 2017 in de horeca een begrip is nee men is alleen alleen uit op winst bejag en dan is de vraag nog haalt men dit water uit de flessen van ALDI of Lidl of uit de kraan.

3- Reisleiding bestaande uit een dame Coraline deze vrouw is totaal niet geschikt voor dit werkelijk
het is niet bij mij gebeurd want ik ben niet onder de indruk van wie dan ook maar sommige ouderen werden op een zo n manier afgeblaft waar de honden geen brood van lusten op het laatst durfde het grootste gedeelte van de gasten iets tegen deze dame nog te vragen nog te klagen want wij zijn te gast en niet een stelletje dementerende ouderen.

4- Uw hanteert prijzen aan boord die natuurlijk voor een reis en schip als deze buiten alle proporties zijn.

5- Amusement aan boord een overjarige mijnheer die dan voor de muziek moet zorgen nou ik vertel u je moet je gehoorapparaat op 23 zetten wil je deze mijnheer kunnen horen en als je het dan hoort dan is het niet om aan te horen zowel muziek als zijn stem.
Dit is geen entertainment dit is hoe krijg ik iedereen zo snel in de hutten.

6- Uw bedienend personeel alle buitenlandse jongelui die verder prima functioneren alleen yes no thank you kunnen uitbrengen en dat is het.

Uw purser of zoals u wilt hotelmanager is totaal ongeschikt ik zelf kom uit de horeca en heb jaren gevaren kan deze mijnheer nog wat leren aangaande hospitality gastvrijheid ook deze mijnheer kon uit zijn slof schieten tegen de ouderen ook al zou men als ouderen wat zeuren dan nog moet men vriendelijk en behulpzaam zijn tegen mij is niemand onbeschoft of onvriendelijk geweest daar men dit bij mij echt niet zal uithalen

Het personeel van t schip moet ik zeggen waren vriendelijk en behulpzaam .

Ik vind dit alles en misschien heb ik het een en ander nog vergeten te benoemen een zeer kwalijke zaak zeker voor de prijs die ik betaald heb en wat ik dan van anderen passagiers hoort wat zij betaald hebben drie mensen hebben mij verzekerd dat zij € 1197 hadden betaald ik het dubbele nogmaals ik betaal graag voor dat gene u belooft in uw reclames maar niets van dit alles is waar het is verschrikkelijk slecht de verzorging haalt geen voldoende .

Van te voren heb ik mij laten informeren bijvoorbeeld door de review op zoover afgaand op deze berichtgeving heb ik geboekt ik weet echt niet wat mensen gewend zijn maar de 10 en 9 's vielen om mijn oren en slechts enkele hadden slechte ervaring met de Allegro afgaand op deze info nam ik het voordeel van de twijfel en heb geboekt maar nu weet ik, dat men, die de slechte reviews hebben gegeven 100 % gelijk hebben de term LIDL gehalte vond ik een beetje prematuur maar alsnog ben ik deze mening ook toegedaan.

Vertrekmaand

September

Vertrekjaar

2017

Bestemming

Noord-Europa

Positieve punten Geen positieve punten
Negatieve punten Geen negatieve punten
Geplaatst op 7 december, 2017 20:39
Ineke Bergman
Allegro 24.0
24.0

Wij hebben ook precies dezelfde ervaring, wat een slecht schip, de plaatsen die we hebben aangedaan waren geweldig, vanuit Lelystad diverse kustplaatsjes bezocht, het weer was super. Als de plaatsen en het weer niet zo geweldig waren geweest, waren we de eerste haven al van boord gegaan.

Vertrekmaand

Mei

Vertrekjaar

2017

Bestemming

West-Europa

Positieve punten
  • Leuke plaatsen
  • Mooi weer
Negatieve punten
  • Slecht eten
  • Slechte entertainment
  • Gedateerde hutten
Geplaatst op 31 december, 2017 15:05

Plaats jouw recensie

  • facebook instagram flickr youtube twitter

Vrij zoeken

Advertentie

Zoek op zeecruise-rederij

Zoek op cruiseschip

Zoek op riviercruise-rederij

Zoek op riviercruiseschip

Laatste nieuws Cruisereiziger.nl

Laatste recensies

Top cruiseschepen